Obszary wiedzy
SNA (Social Network Analysis) - analiza sieci społecznych więcej
VBM (Value Based Management) - zarządzanie wartością przedsiębiorstwa więcej
Newsletter
Jeśli chcą Państwo otrzymywać nasz newsletter proszę podać swój adres e-mail.
 
INSNA
Episteme managers - szkolenia
2010-03-12
Zarządzanie komunikacją wewnętrzną w organizacji

Adresaci szkolenia: 

Kadra kierownicza 
Specjaliści ds. zarządzania zasobami ludzkimi 
Specjaliści ds. komunikacji wewnętrznej

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest nabycie przez jego uczestników umiejętności kompleksowego zarządzania przepływem informacji i wiedzy w organizacji. Biorąc pod uwagę złożoność struktury organizacyjnej, zróżnicowany dostęp do narzędzi komunikacji i różne sposoby realizacji celów w poszczególnych grupach docelowych komunikacji wewnętrznej, działania muszą być dobrane i zaplanowane tak, aby odpowiadały na potrzeby głównych odbiorców
i pokrywały swoim zasięgiem całą organizację.

Tematyka szkolenia:

Podczas szkolenia poruszane będą m.in. następujące zagadnienia 

Definicje i charakterystyka komunikacji wewnętrznej w organizacji 
Zasady efektywnej komunikacji wewnętrznej w organizacji 
Miejsce komunikacji wewnętrznej w strukturze organizacji 
Filary i wytyczne dla komunikacji wewnętrznej w organizacji 
Długofalowe planowanie komunikacji wewnętrznej 
Metody badania komunikacji formalnej i nieformalnej w organizacji 
Sposoby uruchamiania komunikacji oddolnej 
Znaczenie spójności komunikacji wewnętrznej z innymi działaniami organizacji 
Wykorzystanie nowych mediów w komunikacji wewnętrznej – analiza SWOT

Korzyści:

Uczestnicy warsztatu dowiedzą się między innymi: 

jak postrzegana i rozumiana jest komunikacja wewnętrzna w organizacji 
jakie czynniki należy wziąć pod uwagę planując działania w ramach komunikacji wewnętrznej 
gdzie umiejscowić komórkę komunikacji wewnętrznej w strukturze organizacyjnej 
jakie elementy stanowią o komunikacji wewnętrznej w organizacji 
jak realizować cele organizacji działaniami w ramach komunikacji wewnętrznej 
jakie są sposoby pomiaru efektywności komunikacji wewnętrznej 
jak zaangażować pracowników w komunikację w organizacji 
jakie znaczenie dla organizacji ma spójność komunikacji wewnętrznej z innymi działaniami w ramach organizacji 
jakie szanse i zagrożenia niesie ze sobą wykorzystanie nowych mediów w działaniach komunikacji wewnętrznej

Metody:

Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową, z wykorzystaniem case studies

Czas trwania: 8/16 godzin

Wielkość grupy: od 8 -20 osób

Prowadzący:
Karolina Dulnik

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani tym szkoleniem prosimy o kontakt

 
Copyright © 2008 EPISTEME All Rights Reserved.
Aktualności

Prelekcja podczas spotkania HR Networking Group
15 czerwca br. wystąpiliśmy podczas spotkania HR Networking Group, grupy zrzeszającej byłych członków organizacji studenckiej AIESEC oraz ich znajomych/współpracowników, którzy swoją karierę związali z obszarem zarządzania zasobami ludzki.
więcej »

Nowe materiały w zakładce do pobrania
Na naszej stronie w zakładce do pobrania dostępne są nowe artykuły naszego autorstwa:
więcej »

EPISTEME Managers na IX Kongresie PR
22 kwietnia będziemy mieli okazję wystąpić podczas drugiego dnia IX Kongresu Public Relations organizowanego w Rzeszowie.
więcej »

Śniadanie eksperckie już 11 maja
Serdecznie zapraszamy do udziału w ŚNIADANIU EKSPERCKIM, zatytułowanym: Wspieranie strategii przedsiębiorstwa w oparciu o nieformalną strukturę organizacji – Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi i koncepcji HR. Spotkanie jest dedykowane menedżerom i ekspertom w dziedzinie HR. Organizatorami są wspólnie Garden-HR oraz EPISTEME Managers
więcej »

Archiwum